23.3.11

hhhmmm...

jeg burde nok egentligt gå ind i seng... klokken er snart 24, og jeg har en lille prut der er super frisk om snart 7 timer... men det er nu bare super rå-hyggeligt at være helt alene oppe mens p og h ligger og bobler... høre noget stille dejligt musik og surfe lidt rundt i blogland, og besøge alle de mange mange smukke blogs i alle har lavet... det er jo helt utroligt hvor mange kreative overskuds-damer der bor i dette lille land, og jeg har endda kun "mødt" en brøkdel af jer... blir mere og mere vild med dette fantastiske blogland...

i morgen aften skal jeg til veto koncert på train med min koncert mini-makker... behøver jeg at sige hvor sindsygt crazy meget jeg glæder mig?? veto har været mit yndlings band siden første gang jeg hørte "there's a beat in all mashines"-albumet for ca 4 år siden, et album der stadig er mit all times favourite album!!

her er en af verdens lækreste sange, sweet dreams!!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar